شرح وظایف پرسنل کارگزینی

مسئول کارگزینیحبیب معتمدی

 

1-صدور احکام پرسنلی اعم از ارتقاء گروه-تغییر عنوان -مأموریت ومرخصی-

2-تهیه خلاصه پرونده وصورت برداری از اوراق برابر مقررات

3-رسیدگی به پیشنهادها وتقاضاهای پرسنل بخش برابر مقررات

4-صدور احکام بازنشستگی وتعیین حقوق بازنشستگی ویاوظیفه

5-انجام امورمربوط به تعاون بیمه ورفاه کارمندان

6-اجرای خط مشی تعیین شده واتخاذ تدابیر لازم بمنظور حسن انجام هدفهای موردنظر

7-پیگیری وتحویل بن سبد کالااز استان ونظارت برتوزیع در بین واحدهای تحت پوشش

8-شرکت در جلسات مختلف آموزشی وتصمیم گیری

9-پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع واقدام در مورد تأمین این احتیاجات

10-مطالعه قوانین ومقررات استخدامی واظهار نظر در مورد نحوه اجرا

11-پیگیری وپس خوراند طرح تکریم ارباب رجوع وتمدید ظوابط مستخدمین پیمانی

12-رسیدگی به دوره های آموزشی پرسنل بخش وتنظیم فرمها وارسال به استان

 

شرح وظایف کارشناس امور اداری :

کارشناس امور اداری:محمد حسن زاده

انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ،

طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

 تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحد های ذیربط .

 انجام فعالیتهای لازم در زمینه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحد کارگزینی .

 تشریک مساعی با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تنظیم آئین نامه‌ها ،‌

بخش نامه‌ها و دستور العملهای مورد لزوم .

 ایجاد خط مشی با توجه به خط مشی کلی تعیین شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و

هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تابعه با برنامه ها و هدفهای مورد نظر.

 تأیید احکام .

پیگیری در خصوص تغییر عنوانها و طرح در جلسه و تنظیم صورتجلسه مربوطه .

 انجام مراحل طرحها و تحقیقات افرادی که مشول طرح ارزیابی مشاغل تخصصی و تحقیقی می‌‌‌‌شوند ،

شرکت در جلسه کمیته علمی و تنظیم صورتجلسه .

 تعیین سختی کار و مکاتبات مربوطه با وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

 ابلاغ بخشنامه‌‌ ها به واحدهای تابعه و اعلام نظر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

 آموزش به واحد‌ های تابعه بر حسب ضرورت .

  -تهیه گزارشات لازم و شرکت در جلسات مربوطه .

- انجام سایر امور حسب مورد.

  کارگزین

کارگزین: امین اله یزدان پناه ،جواد همایی

کارگزین زیر نظر مسئول امور اداری و پرسنلی انجام وظیفه می­نماید  

 شرح مسئولیت و اختیارات:

کنترل ورود و خروج از طریق برگه های مربوطه و دستگاه کارت ساعت

تطبیق مرخصی های استحقاقی ، استعلاجی ، بدون حقوق و ساعتی

بایگانی مدارک پرسنلی

تنظیم قراردادهای پرسنلی

صدور احکام پرسنلی

صدورکاردکس مرخصی سالیانه

کنترل تردد و حضور و غیاب کارکنان

گزارش غیبت و وضعیت مرخصی کارکنان

پیگیری مرخصی استعلاجی –استحقاقی  و ماموریت روزانه و ساعتی

سرکشی مراکز

کنترل دستگاه تایمکس ستاد و مراکز

تنظیم کارکرد ماهیانه پرسنل جهت پرداخت حقوق ماهیانه