شرح وظایف پرسنل کارگزینی
مسئول کارگزینی: حبیب معتمدی
1-صدور احکام پرسنلی اعم از ارتقاء گروه-تغییر عنوان -مأموریت ومرخصی-
2-تهیه خلاصه پرونده وصورت برداری از اوراق برابر مقررات
3-رسیدگی به پیشنهادها وتقاضاهای پرسنل بخش برابر مقررات
4-صدور احکام بازنشستگی وتعیین حقوق بازنشستگی ویاوظیفه
5-انجام امورمربوط به تعاون بیمه ورفاه کارمندان
6-اجرای خط مشی تعیین شده واتخاذ تدابیر لازم بمنظور حسن انجام هدفهای موردنظر
7-پیگیری وتحویل بن سبد کالااز استان ونظارت برتوزیع در بین واحدهای تحت پوشش
8-شرکت در جلسات مختلف آموزشی وتصمیم گیری
9-پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع واقدام در مورد تأمین این احتیاجات
10-مطالعه قوانین ومقررات استخدامی واظهار نظر در مورد نحوه اجرا
11-پیگیری وپس خوراند طرح تکریم ارباب رجوع وتمدید ظوابط مستخدمین پیمانی
12-رسیدگی به دوره های آموزشی پرسنل بخش وتنظیم فرمها وارسال به استان
شرح وظایف کارشناس امور اداری :
کارشناس امور اداری:محمد حسن زاده
انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ،
طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .
تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحد های ذیربط .
انجام فعالیتهای لازم در زمینه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحد کارگزینی .
تشریک مساعی با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تنظیم آئین نامهها ،
بخش نامهها و دستور العملهای مورد لزوم .
ایجاد خط مشی با توجه به خط مشی کلی تعیین شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و
هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تابعه با برنامه ها و هدفهای مورد نظر.
تأیید احکام .
پیگیری در خصوص تغییر عنوانها و طرح در جلسه و تنظیم صورتجلسه مربوطه .
انجام مراحل طرحها و تحقیقات افرادی که مشول طرح ارزیابی مشاغل تخصصی و تحقیقی میشوند ،
شرکت در جلسه کمیته علمی و تنظیم صورتجلسه .
تعیین سختی کار و مکاتبات مربوطه با وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .
ابلاغ بخشنامه ها به واحدهای تابعه و اعلام نظر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .
آموزش به واحد های تابعه بر حسب ضرورت .
-تهیه گزارشات لازم و شرکت در جلسات مربوطه .
- انجام سایر امور حسب مورد.
کارگزین
کارگزین: امین اله یزدان پناه ،جواد همایی
کارگزین زیر نظر مسئول امور اداری و پرسنلی انجام وظیفه مینماید
شرح مسئولیت و اختیارات:
کنترل ورود و خروج از طریق برگه های مربوطه و دستگاه کارت ساعت
تطبیق مرخصی های استحقاقی ، استعلاجی ، بدون حقوق و ساعتی
بایگانی مدارک پرسنلی
تنظیم قراردادهای پرسنلی
صدور احکام پرسنلی
صدورکاردکس مرخصی سالیانه
کنترل تردد و حضور و غیاب کارکنان
گزارش غیبت و وضعیت مرخصی کارکنان
پیگیری مرخصی استعلاجی –استحقاقی و ماموریت روزانه و ساعتی
سرکشی مراکز
کنترل دستگاه تایمکس ستاد و مراکز
تنظیم کارکرد ماهیانه پرسنل جهت پرداخت حقوق ماهیانه